Obserwatorzy

wtorek, 4 września 2012

wyniki

Z kilkudniowym opóźnieniem ogłaszam wyniki candy.
Losowała moja młodsza siostrzyczka.
                                         Z losowania ręcznego wynika że wygrała :
                                                                     Trojanda
To było dla mnie bardzo miłe doświadczenie że tyle osób zgłosiło się do zabawy. Dlatego postanowiłam wylosować jeszcze 2 osoby do nagrody pocieszenia.
A są nimi:
Wszystkich wylosowanych proszę o kontakt ze mną na blogu lub na mojego e-maila: wiola1013@interia.eu

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom:)

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę i dziękuję za wylosowanie:))Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuje za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! :) I gratuluję pozostałym zwycięzcą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę :) Ogromnie dziękuję za szczęśliwy dla mnie los :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń