Obserwatorzy

poniedziałek, 13 maja 2013

lala

Jak obiecywałam wracam z lalką. Ma na imię Aniela i jak na lalkę ma dość spory wzrost bo 75cm. Szyłam ją z tego co miałam w domu a więc ciało ze starego prześcieradła a sykienkę ze starej zasłony. U mnie w domu nic się nie marnuje ;) A OTO ANIELA( tylko zdjęcia nie za dobrej jakości bo dziś pochmurno):

nie umiem narysować ust a więc ma tylko oczy i rumieńce

jak widzicie powiesiłam ją za rękę na klamce i zajmuje pół okna

nogi zginają się jej w kolanach i dzięki temu może sama siedzieć
 Życzę miłego tygodnia, wszak dziś poniedziałek :)

7 komentarzy:

  1. Piękna Aniela :) Zazdroszczę jej sukienki, uwielbiam taki styl. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala, jak ta lala :)) Po co usta, wszak oczy są odzwierciedleniem duszy:)) Pozdrawiam serdecznie:)
    Bardzo fajny blog, jeszcze tu wrócę nie raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu po raz pierwszy i " podobuje mi się " więc jeszcze tu zajrzę :) Lalka jest bardzo ładna :) super masz umiejętności :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak śliczna...piękny styl:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. very cool! you are very creative - and do lots of projects, i see! thanks for visiting my blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala jest super.Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń