Obserwatorzy

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Powrót na stare śmieci...

A dokładnie na starego bloga. Z przyczyn nie zależnych ode mnie musiałam usunąć bloga.
 Zrobię więc małe podsumowanie.
 Przez ten czas tworzyłam głównie dla mojej córeczki i chyba nadal tak będzie, aczkolwiek uszyłam też parę rzeczy dla siebie. Przez jakiś czas moim zajęciem stało się szycie wkładek, kocyków i poduszek do wózków dla siebie i znajomych. 
Córa teraz podrosła, będzie miała 1,5 roku, więc teraz szyję ubrania i zabawki.

 Postanowiłam zmienić ogólne przesłanie bloga. 
Będzie coś o szyciu, macierzyństwie, fajnych zabawach z dzieckiem i znajdą się tu też różne porady związane z domem i życiem.

A to przegląd kilku kompletów do wózka (jeszcze z logiem poprzedniego bloga):












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz